ratomira: (Default)
[personal profile] ratomira
Ночью проспала воздушную тревогу, потому что крепко спала. Всю ночь снился Зеленский и что мы победим.

Захожу с утра в Дрим, а тут уже зраду нашли в последнем интервью Зеленского. Спокойно, нет там пока никакой зрады.

Сегодня Ирпень Киевской области освободили от рашистов. Надеюсь, постепенно будут всё освобождать.

Про жизнь на оккупированных территориях, как ни странно, лучше всего в Европе сейчас знают шведы. Дело в том, что на юге Украины есть маленькое шведское село, где часть жителей - потомки шведов, которые переселились (или были насильно переселены) во времена Екатерины. Они помнят шведский язык, поддерживают отношения со Швецией, какие-то надписи в селе есть на шведском, когда-то даже король с королевой Швеции приперлись в это село в рамках королевского визита.

И сейчас жители этого села, которое оккупировано рашкой, регулярно рассказывают шведам, что происходит в этом селе, а именно:
- 14 членов сельсовета увезены рашистами в неизвестном направлении;
- рашисты тырят курей и гусей;
- еда заканчивается, не завозится;
- рашисты включили свои зомбо-каналы с Соловьевым, отключили мобильную связь;
- рашисты заминировали дороги, чтобы никто не выехал и так далее.

Рашенские ж дебилы думают, что никто не узнает про их зверства в этом селе. А вся Швеция уже в ахуе от их беспредела.

(Швеция, кстати, хорошо поставляет оружие Украине)

Date: 2022-03-28 06:49 pm (UTC)
ernestine_16: (Default)
From: [personal profile] ernestine_16
* что мы победим!
Ради этого согласна сейчас хоть Зеленского во сне видеть каждую ночь.

Date: 2022-03-28 07:23 pm (UTC)
ernestine_16: (Default)
From: [personal profile] ernestine_16
Хорошо хоть, что без эротики!

Date: 2022-03-28 07:25 pm (UTC)
ernestine_16: (Default)
From: [personal profile] ernestine_16
В области меняется продолжительность комендантского часа: теперь он будет начинаться в 21:00 и заканчивается в 6 утра.
С чего бы?

Date: 2022-03-28 07:33 pm (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Скоріш за все – це банально тому, що світловий день збільшився.

Date: 2022-03-28 07:42 pm (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Ти взагалі стала набагато добрішою й гуманнішою за цей місяць. Принаймі мені збоку так бачиться. Сподіваюся, це не наслідок частого недосипання, а справжні риси твого характеру, тільки раніше ти з певних причин їх приховувала :)

Date: 2022-03-28 07:55 pm (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Захожу с утра в Дрим, а тут уже зраду нашли в последнем интервью Зеленского.

— в сенсі, що за зрада? Людям не сподобалося, що Зеленський начебто не збирається визволяти Крим і ОРДЛО воєнним шляхом? Мене це теж насторожило, якщо чесно. Але маю сильну підозру, що то було сказано на публіку, причому з урахуванням цільової аудиторії :) Бо перед виборами він теж на публіку розказував про виключно мирні методи рішення конфлікту, про припинення вогню і т. д., а по факту ЗСУ робили все, що самі вважали за потрібне :)

Date: 2022-03-28 08:48 pm (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Тим не менше, це проявляється. Ти з розумінням ставишся до різних (!) категорій людей: як до тих, хто виїхав, так і до тих, хто залишився. Ну і ще деякі дрібнички за тобою помічені, яких я не чекав, але то таке.

Date: 2022-03-28 08:56 pm (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Хороше питання. Чесно кажучи, дуже смутно уявляю, що робити далі з Кримом. Щоб відповісти, треба чітко знати можливості тих військових частин, які там зібрані. Напрошується блокада, звісно. Дати якийсь час на евакуацію (в обидві сторони, куди хто захоче), а потім знову перекрити воду і довбонути ракетами по Керченському мосту, один хер він незаконно зведений. Добре було б і рашистські кораблі топити, але на морі в нас явно слабші сили. Тому хз...
А твоє бачення яке?

Date: 2022-03-28 08:58 pm (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Це треба шукати в коментарях. Зараз спробую.

Date: 2022-03-28 09:23 pm (UTC)
jumpingrat: (Default)
From: [personal profile] jumpingrat
Це дуже залежить на то, в якому стані буде РФ на той момент і хто там буде керувати.

Date: 2022-03-28 09:27 pm (UTC)
From: [personal profile] yon_yonson
Я згідний. ;)

Date: 2022-03-28 09:41 pm (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Ось, наприклад, у цій гілці: https://ratomira.dreamwidth.org/1180672.html?thread=11541248#cmt11541248 Раніше ти б мене послала, або проігнорувала б таке запитання.

Date: 2022-03-28 09:53 pm (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
І ще. Раніше я казав, що в тебе емпатія зовсім відсутня. Тепер бачу, що вона в тебе є і працює. Не знаю, чому такі зміни. Але можливо, ти її раніше підсвідомо глушила, щоб ні в кого раптом не виникло бажання вилізти тобі на голову. Зараз ти цим не переймаєшся, ти намагаєшся допомагати людям і не паришся, що тебе почнуть сприймати як благодійницю.
Знов-таки, це просто мій погляд збоку. Можу помилятися в чомусь.

Date: 2022-03-28 10:05 pm (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Так.
Але припустимо, що Хуйло виявиться живуче. РФ, вочевидь, швидкими темпами перетворюватиметься на зменшений СРСР із усіма випливаючими наслідками: залізна завіса, повний контроль гебні над усім внутрішнім простором, порожні полиці в магазинах стануть нормою життя, вся економіка працюватиме на силовиків. От що тоді?

Date: 2022-03-29 12:26 am (UTC)
proben: (Default)
From: [personal profile] proben
Я тільки не розумію як він може ставити референдум як частину угоди. Бо хто сказав, що референдум дасть той результат, на який сподівалися?

Date: 2022-03-29 04:10 am (UTC)
angerona: (Default)
From: [personal profile] angerona
я тоже не понимаю, где они в том интервью зраду нашли. Очень сильное интервью.

Где вы сейчас?
Сердце рвет от всего.
Единственное, что я могу пообещать - что когда вы победите, то буду участвовать в отстроении Харькова как могу. Столько, сколько надо будет.

Date: 2022-03-29 05:41 am (UTC)
galgal: Aryeh Ben-Menashe (Default)
From: [personal profile] galgal
Очень неприятно, когда политики, в т.ч. Зеленский, треплют своим языком на потребу аудитории, к которой они обращаются. Надо называть вещи своими именами. Никакого отказа Украины от вступления в НАТО, или от права создавать своё ЯО, не должно быть в принципе. Минимальным условием для прекращения войны сейчас должен быть вывод российских войск со всей оккупированной территории Украины, включая Крым, и Луганскую, и Донецкую области; далее Россия должна согласиться на выплаты репараций за нанесённый ущерб, и русские должны выдать зачинщиков этой войны и военных преступников для международного суда. При выполнении этих условий, Украина может согласиться не создавать оккупированную демилитаризованную зону на востоке РФ, и Россия сможет сохраниться как государство. Иначе Россию ожидает расчленение и ликвидация.

Что касается нынешних политиков, то они привыкли жить во лжи, они напрямую заинтересованы в продолжении всех этих конфликтов, палестинско-израильского, например, потому что это создаёт для них бесконечную работу, вернее, видимость работы.

Запад заинтересован в длительной войне, потому что так рассчитывает вымотать Россию, очевидно, США боятся слишком быстрой победы Украины, поэтому они не дают тяжёлых вооружений и авиации. Может быть, в чём-то они и правы — ситуация внутри РФ далека от расшатывания. Но в любом случае, слова политика должны быть правдивы, иначе Бог не будет на его стороне. Не следует давать обещания, которые потом станут для Украины сетью, прелюдией к следующей войне.

Date: 2022-03-29 05:53 am (UTC)
jumpingrat: (Default)
From: [personal profile] jumpingrat
Допоки у цієї Північної Кореї - переростка буде зберігатись атомна зброя, вони завжди можуть закінчити будь який конфлікт на межах "своєї" території. Тому саме в думці Зеленського (за всього мого скептичного ставлення до цієї персони) про неможливість військового шляху до звільнення Криму я жодної "зради" не бачу.
Мене значно більш непокоїть мичання щодо згоди на компроміси о відмові від вступу в НАТО, референдум і т.і. Дуже сподіваюсь, що це "військова хитрість(тм)".

Date: 2022-03-29 07:27 am (UTC)
yajohn: (Default)
From: [personal profile] yajohn
Референдум нельзя проводить под дулом автомата. Поэтому для проведения референдума нужно сначала вывести войска. Из Донбаса тоже. И Крыма. Поэтому референдума во первых не будет, а во вторых -
ну вот поставив себя на место жителя Крыма - вы бы захотели присоединиться к стране которая будет еще лет 50 выплачивать чудовищные репатриации, или к стране, которая будет их получать?

Date: 2022-03-29 07:42 am (UTC)
proben: (Default)
From: [personal profile] proben
> вы бы захотели присоединиться к стране которая будет еще лет 50 выплачивать чудовищные репатриации
У них логика совсем не так работает. Репарации - это что-то непонятное и далекое. Поэтому, выбирать будут не так, а хрен его знает как. А те, кто думать умеет, сейчас активно сбрасывают недвижимость и бегут с полуострова.

Date: 2022-03-29 09:16 am (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Це навіть не «військова хитрість», це нахабство фраєра, якому мастюха поперла! НАТО передбачає взаємність: Україна в разі вступу захищатиме Францію, за це Франція захищатиме Україну, і так з усіма членами. Гарантії безпеки, про які каже Зеленський, передбачають односторонність. Тобто якщо він виторгує гарантії безпеки в обмін на відмову від НАТО, то по факту вийде дуже цікаво: Україна відмовляється захищати Францію, і за це Франція захищатиме Україну!
І найсмішніше – Зеленський зловив момент, коли йому навіть таку цілковиту халяву можуть дати. Але можуть і не дати. (На місці західних партнерів особисто я б не дав.) Тоді Зеленський нічого не втратить, просто затягне трохи часу, а час тепер більше працює на нас. Так само з референдумом. Ну давайте зараз проведемо в Україні референдум на тему «Підтримуєте вступ до НАТО?» («так»/«ні») Електорат проголосує «так», Зеленський розведе руками і скаже «а я-то шо, я зробив усьо шо міг», і знову затягне час.

Date: 2022-03-29 09:48 am (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Так, із цим поки що є проблеми.

Date: 2022-03-29 09:50 am (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Стосовно «зовсім» погодитися не можу. Трохи знаю.

Date: 2022-03-29 10:02 am (UTC)
atejist: (Default)
From: [personal profile] atejist
Хуйло дрочить на «зони впливу», начебто поділені між супердержавами. Ну це в нього таке уявлення про геополітику: він великий і могутній, разом зі Штатами й Китаєм ділить решту світу... Тому він не боїться нападати на Україну чи на інші країни «своєї» зони. А в «американську зону» він засцить полізти, хоч би скільки не понтувався. Для нього це принципова межа. Відповідно, на місці Заходу є сенс чітко розрізняти захист України і захист умовної Румунії.

Date: 2022-03-29 07:36 pm (UTC)
jumpingrat: (Default)
From: [personal profile] jumpingrat
Проблема не у взаємності. А в тому, що замість участі у існуючому ВІЙСЬКОВОМУ альянсі - намагаються впарити ПОЛІТИЧНІ гарантії. Будь яка умова має сенс в тому випадку, якщо є інстанція, яка може змусити сторони до її виконання і покарати у разі порушення. На сьогодні у глобальному політичному середовищі таких немає. Відповідно будь-які політичні гарантії, якою б риторикою їх не обкладали - будуть існувати рівно доти, допоки кожна сторона бажає їх дотримуватись. Втім участь у військовому альянсі - це не про політику, а в прешу чергу про доступ до сучасних військових технологій, розміщення високотехнологічної зброї, спільні навчання і спільні профілактичні дії. Це елемент реального захисту. Проміняти його на чергову порцію гарних обіцянок - небезпечна дурість як мінімум.

Date: 2022-03-30 02:35 pm (UTC)
willyschmerz: (Default)
From: [personal profile] willyschmerz
> Україна відмовляється захищати Францію, і за це Франція захищатиме Україну! І найсмішніше – Зеленський зловив момент, коли йому навіть таку цілковиту халяву можуть дати.

Уявімо собі, що пройшло кілька років і росіянці знову нападають на Україну. І знову, як завжди, вони оголошують, що це зовсім ні в якому разі не війна, не напад, а спецоперація або якось подібно. Франція має вибір: вона може погодитись, що це абсолютно не війна і висловити глибоке занепокоєння, або оголосити, що це таки війна і відправити до України війська. Відправлення військ - це велика маштабна війна, купа незручностей, і можливий взагалі всезагальний ядерний капець. Тому відправляти війська Франція, звісно, не хоче (а хто б хотів на їх місці?). Привід не втручатись маючи бажання знайти можна завжди. Але можливо, інтереси Франції все ж таки в тому, щоби виконати свої зобов'язання і втрутитись?

Роздивимось ці інтереси в двох реальностях.

Реальність #1: Україна є членом НАТО. Україна захищає Францію, і за це Франція захищає Україну.

Висловлення глибокого занепокоєння фактично означає кінець НАТО як органцізації. Францію не втягнуто в війну, але гарантії безпеки, на яких значною мірою будувалась безпека самої ж Франції, зруйновано.

Тому залишатись осторонь у цій реальності може бути значно дорожче, ніж втрутитись. Більше того, щойно втручається хтось один з учасників угоди, у всі інші отримують додатковий стимул втрутитись теж і щоякнайшвидше, бо це зміцнює їх власну оборону.

Реальність #2. У нас пречудовий договір Зеленського-Чалого-Подоляка. Україна відмовляється захищати Францію, і за це Франція захищатиме Україну, красота!

Оголосивши, що це несправжній напад, а просто спецоперація чи внутрішній конфлікт чи самооборона русскоязичних граждан, Франція уникає необхідності вступати у велику і неприємну війну. Висловлення глибокого занепокоєння означає, що України, цілком можливо, скоро не стане і виконувати обов'язки буде не перед ким, можна буде розвести руками: "От же ж лихо! Хто ж знав, що воно так вийде?!" і продовжувати собі жити-поживати та добра наживати. І уряд, що зробить такий вибір, важко засуджувати, адже перший обов'язок французького уряда - це дбати про добробут саме Франції.

З негативних наслідків такого вчинку хіба що що комусь у французьскому уряді можливо буде трохи соромно, але й те не факт. А якщо хтось із підписантів таки з якогось-дива втрутиться, то всі інші тим більше можуть обмежитись моральною підтримкою та консультаціями: зараз-зараз, от ще трошки, ми готуємось і вже майже-майже готові. Янм, це надзвичайно менш привабливий варіант.

Profile

ratomira: (Default)
ratomira

January 2026

S M T W T F S
     123
4 5 6 78 9 10
11 12131415 1617
18 19 2021 22 2324
25262728293031

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 26th, 2026 08:15 am
Powered by Dreamwidth Studios